Creatieve briefing

Intelligence redactie | Verschijningsdatum 31-01-2006

Een goede briefing heeft vier functies. We onderscheiden drie deelbriefings, waaruit elke briefing is opgebouwd Essentieel is om te omschrijven welke argumenten, gevoelens of welk image we aan de doelgroep moeten overbrengen om die in staat te stellen zijn huidige mening in twijfel te trekken. Of het formuleren geslaagd is, dus of de briefing is overgekomen, dat leert de opdrachtgever door op korte termijn een 'debrief' met zijn of haar partners aan bureauzijde te organiseren. Om uiteindelijk tot great advertising te komen, waarschuwen ervaren marketeers en bureaumensen voor al te dikke briefings.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag