‘Marketeers zijn fashionista’s’

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 13-11-2015

Volgens Hans van Grieken (Executive Lecturer op Nyenrode en sinds 1 september Vice President Research bij Gartner) kunnen marketeers leuke dingen maken, maar falen ze vervolgens in het opschalen. Bedrijven zullen hun technologische processen dus (anders) moeten structureren om voor het hele bedrijf succes te kunnen boeken. Van Grieken spreekt rond het thema innovatie veel ceo’s in allerlei bedrijfstakken en overheidsgeledingen. Vrijwel ieder gesprek gaat over disruptie. Van Grieken: ‘In de zin van “als het komt, waar komt het dan vandaan”. En -met name in het buitenland- kan ik met mijn organisatie disruptief zijn op anderen?’

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag