Trends en uitdagingen voor B2B-marketing in 2015

Joris Schoonis | Verschijningsdatum 19-06-2015

B2B is geen B2C. Een B2B-marketeer heeft doorgaans niet dezelfde doelen als zijn B2C-collega. En ook nog eens een andere strategie om er te komen. Eind vorig jaar voerde Salesforce een groot wereldwijd onderzoek uit onder marketeers waarvan de resultaten werden gepubliceerd onder de titel “2015 State of Marketing”. Nu zijn de resultaten verder verfijnd om eens te kijken hoe het nu zit voor de B2B-marketeer. Hieronder een kort overzicht van de belangrijkste trends, doelen en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2015, uit het nieuwe rapport ‘2015 State of the B2B Marketing’.B2B is geen B2C. Een B2B-marketeer heeft doorgaans niet dezelfde doelen als zijn B2C-collega. En ook nog eens een andere strategie om er te komen. Eind vorig jaar voerde Salesforce een groot wereldwijd onderzoek uit onder marketeers waarvan de resultaten werden gepubliceerd onder de titel “2015 State of Marketing”. Nu zijn de resultaten verder verfijnd om eens te kijken hoe het nu zit voor de B2B-marketeer. Hieronder een kort overzicht van de belangrijkste trends, doelen en uitdagingen voor de B2B-marketeer in 2015, uit het nieuwe rapport ‘2015 State of the B2B Marketing’.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag