Ontslag om een beledigende tweet, kan dat?

Redactie | Verschijningsdatum 22-09-2016

Werkgevers kunnen er niet meer omheen: werknemers zitten op social media buiten én tijdens werktijd. Social media kan een prachtige manier zijn om een bedrijf op de kaart te zetten. Werknemers kunnen daarbij het bereik nog vele malen groter maken door content te delen. Maar er zitten ook de nodige risico’s aan. Werknemers die de werkgever niet zo goed gezind zijn, kunnen via social media het bedrijf door het slijk halen. Met mogelijke (imago)schade als resultaat. Wat kun je daartegen doen? En wat moet je doen met een werknemer die tijdens kantooruren zijn hele vriendenbestand volgt op Facebook, Twitter of Instagram?

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag