Jongeren willen meer technologie én human touch in supermarkt

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 11-09-2015

74% van de jongeren wil op een gemakkelijke manier toegang tot extra informatie over producten die zij (willen) kopen in de supermarkt. En dat willen zij via hun smartphone. Zo blijkt uit onderzoek van Quotus Research. Het bureau ondervroeg 450 Nederlandse consumenten van 25 tot 35 jaar naar de toekomst van het boodschappen doen, in de supermarkt anno 2025. Daaruit rolde een wensenlijst van jonge consumenten. Uit deze wensenlijst blijkt dat zowel de toepassing van technologie als de ‘human touch’ een belangrijkere rol zal moeten gaan spelen in de supermarkt.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag