Begin niet aan VR of AI zonder deze 5 voorwaarden

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 11-07-2016

Steeds meer merken zetten nieuwe technologieën in als virtual reality (VR), augmented reality (AR), artificial intelligence (AI), wearables en Internet of Things (IoT). Maar waar moet je aan denken als je wilt dat deze technologieën echt bijdragen aan een goede customer experience? Adobe deed er onderzoek naar, samen met Goldsmiths University of London. Volgens de onderzoekers zijn er 5 voorwaarden waar merken rekening mee moeten houden als ze deze technologieën willen inzetten, en er ook een betekenisvolle customer experience aan over willen houden.

Gerelateerde artikelen

SMART future

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 17-12-2014



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag