Adobe Digital Insight: Europese marketeers meten ROI op meer kanalen dan ooit

elsbetheilander@adfogroep.nl | Verschijningsdatum 16-09-2015

Marketeers meten de ROI op gemiddeld op 10 kanalen. Dat betekent een stijging van 10 procent in de laatste 10 jaar, en het zijn 2 kanalen meer dan hun Amerikaanse collega’s gemiddeld meten, aldus Adobe Digital Insight De steeds groter wordende complexiteit zorgt voor grotere vraag naar een uniforme customer experience. Zonder die uniformiteit betekenen meer kanalen simpelweg meer kansen om de klant in verwarring te brengen. E-mail traffic groeit op zowel de smartphone als op de desktop, en speelt een grote rol in het aanjagen van de conversatie. Adverteerders krijgen gemengde feedback over hoe ze consumenten bereiken met relevante advertising.

Gerelateerde artikelen



Niet gevonden? Vraag het de redactie!

Heeft u het antwoord op uw vraag niet gevonden, of bent u op zoek naar specifieke informatie? Laat het ons weten! Dan zorgen we ervoor dat deze content zo snel mogelijk wordt toegevoegd, of persoonlijk aan u wordt geleverd!

Stel uw vraag